Politică de confidențialitate
FINCSI BRT SRL in calitate de operator de date cu carater personal
Compania stabileste termenele de prelucrare si de retentie a datelor personale si acest lucru poate fi un demers oarecum subiectiv. Aceasta implementare a Politicilor de retentie este foarte importanta pentru a se asigura ca regulile privind stocarea datelor sunt aplicate in mod constant in intreaga organizatie.
Prevederile GDPR si ale Legii 190/2018 privind masurile de punere in aplicare a Regulamentului General privin Protectia Datelor vor fi respectate de societate in cadrul activitatilor de stocare a datelor cu caracter personal prelucrate.
Datele dumneavoastra personale vor fi prelucrate pentru a ne asigura ca intelegerile contractuale dintre noi sunt inregistrate in mod corespunzator, astfel incat relatia sa poata functiona fara probleme si respectand cerintele legale.
Daca vom intentiona sa folosim datele dumneavoastra cu carater personal in alt scop decta cel pentru care au fost furnizate, va vom informa, inainte de aceasta prelucrare, informatii privind scopul prelucrarii precum si orice ce alte informatii suplimentare solicitate de dumneavoastra.
Datele dumneavoastra personale vor fi stocate si prelucrate doar in cazul in care le-ati furnizat voluntar, cum ar fi prin completarea unui formular de contact, prin abonarea la newsletter-ul companiei sau prin crearea unui cont si plasarea unei comenzi.
Puteti refuza sa furnizati datele cu caracter personal atunci cand sunt solicitate. De asemenea puteti sa si optati ce anume date putem sa le colectam.
Daca alegeti sa nu furnizati datele care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, exista posibilitatea ca informatiile pe care doriti sa le gasiti sa nu poata fi furnizate ( de exemplu prin adaugarea unui comentariu la un produs sau prin transmiterea informatiilor dumneavoastra atunci cand plasati o comanda pe site).
Datele cu caracter personal vor fi stocate doar pentru perioada necesara indeplinirii scopurilor, astfel:
– Nu mai mult de 5 ani de la ultima vizita pe site sau ultima interactiune cu noi;
– 10 ani in cazul emiterii unei facturi, conform legii.
– 75 ani daca esti angajatul companiei, conform Codului Muncii.
Scopurile colectarii datelor sunt:
– Informarea utilizatorilor/clientilor/cumparatorilor privind situatia contului de pe site-ul nostru
– Informarea utilizatorilor/clientilor/cumparatorilor evolutia si starea comenzii,
– activitatii comerciale, de promovare a produselor si serviciilor,
– activitatii de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica,
– de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentului consumatorilor
– de desfasurarea actiunilor intreprinse in scopul strangerii de fonduri prin donatii directe efectuate pe site-ul nostru si de informare a utilizatorilor despre aceste actiuni.
Datele pe care le vom procesa sunt:
– Pentru a va inregistra pe site: nume si prenume, adresa de e-mail
– Pentru a va permite sa folositi si sa gestionati contul dumneavoastra de pe site: nume si prenume, adresa de e-mail, telefon, sex, adresa (strada, numar cladire, numar apartament, cod postal, oras, tara), numar de identificare fiscala (NIF) sau cod numeric personal (daca se emite o factura).
– Pentru a trimite informatii (buletin informatic) despre campanii promotionale, oferte speciale, coduri promotionale: adresa de e-mail, numarul de telefon, data nasterii.
– Pentru executarea contractelor incheiate cu sau fara inregistrarea dumneavoastra pe site: nume si prenume, adresa de e-mail, telefon, adresa (strada, numar cladire, numar apartament, cod postal, oras, tara), numar de identificare fiscala (NIF) sau cod numeric personal (daca se emite o factura)
– Pentru a va informa despre disponibilitatea produselor pe care le-ati specificat: adresa de e-mail
– Pentru a face decontari cu dumneavoastra pentru bunurile pe care le returnati: numar de cont bancar
– Pentru a imbunatattii calitatea serviciului de asistenta clienti este posibil sa inregistram apelurile telefonice, fapt despre care veti fi informati la inceputul apelului.
Drepturile persoanelor vizate
Drepturile persoanelor vizate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt:
– la acces si informare;
– de interventie asupra datelor;
– la rectificare;
– la stergerea datelor;
– la restrictionarea prelucrarii;
– la portabilitatea datelor;
– de opozitie si proces decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
– de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere;
– de a se adresa justitiei pentru orice incalcare a drepturilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Informatiile furnizate de dumneavoastra vor fi utilizate si stocate doar in scopul pentru care au fost furnizate, pentru a administra, sprijini si evalua serviciile noastre, inclusiv pentru a preintampina incalcarea securitatii sistemelor si pentru respectarea legii si a termenilor nostri contractuali.
Datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate altor companii cu care societatea noastra se afla in relatii de parteneriat, darin temeniul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza:
– furnizori de servicii de curierat;
– furnizori de servicii bancare;
– operatori de telefonie mobila;
– entitati juridice private non-profit colaboratoare;
– alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata.